Image Map

28 października 2015

Golden Leaves

“Autumn is a second spring when every leaf is a flower.” 
Cześć kochani!
Odczuliście zmianę czasu? Ja dopiero teraz, dziś wstałam i postanowiłam coś zmienić - przemeblowałam cały pokój! Zajęło mi to kawał czasu, ponieważ gdy chodzi o sprzątanie, w moim przypadku 3/4 czasu to przeglądanie starych rzeczy i podejmowanie decyzji " wyrzucić" czy "zostawić". Mimo wszystko, jestem zadowolona z efektu!
Moim kompanem jest herbata - nie wiem jak wy, ale wczoraj naliczyłam 6 konkretnych kubków.
I preferuję chyba każdy rodzaj - czarna,zielona,earl grey,mięta, rumianek,waniliowy,muffinkowy,szarlotkowy.. No każdy! Nie pamiętam czy próbowałam czerwoną, stuprocentowej pewności nie mam, więc nie mogę zatwierdzić że lubię i tą!
Złapało mnie małe przeziębienie w ten weekend, katar nie daje mi żyć ( dobrze że ktoś wymyślił krople do nosa). No nie ma co się oszukiwać, taka pora roku.
Ale mimo te wszystkie bóle gardła,chłodne poranki i wieczory, zmarznięte ręce i deszcz - przepiękna pora roku.
Byliśmy ostatnio z Łukaszem ( FANPAGE TU) na szybkich zdjęciach, nie było jeszcze aż tak zimno, więc mogłam pozować nie opatulona w kurtkę.
Coraz bardziej zaczynam się wciągać w samą fotografię (ostatnio skupiałam się głównie na pozowaniu, czas to zmienić!) i przeróbkę graficzną.
Efekty zdjęć robionych przez Łukasza i mojej obróbki możecie oglądać poniżej!










2 komentarze:

  1. I wszystko jasne zdjęcia piękne ale przeziębienie i katar to efekt "rozbieranej"sesji jesiennej !!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń