Image Map

5 listopada 2015

Przygotujmy się na grudzień!

Cześć!
Jak mijają wam listopadowe dni? Poranki? Wieczory?
Podsumowałam sobie w ciągu kilku dni, czego potrzebuję na te 2 miesiące. I jak myślicie, czego?
WSZYSTKIEGO. Paradoksalnie, im bliżej świąt bożonarodzeniowych to :
a) tym więcej rzeczy, które chcemy mieć
b) tym bardziej nie wiemy, czego chcemy

Na święta 2014 definitywnie zaznaczyłabym b), jednak w tym roku sytuacja się odwróciła, niestety!
W przyszłym tygodniu wybiorę się do Wrocławia, liczę na świąteczne ozdoby.. Nie wiem jak wy, ja mam obsesję przedświąteczną. Lubię świąteczne piosenki, lampki, ozdoby czy zapach choinki, cynamonu, imbiru, pierników..  Atmosfera jest żywa, ludzie są zalatani, wszędzie wszyscy, wszędzie wszystko,  po prostu idzie zwariować!

Zrobiłam zbiór ładnych inspiracji, zwłaszcza jeżeli nie wiadomo, co komuś kupić.
Najbezpieczniejszą alternatywą jest bon na zakupy w danym sklepie, perfumy, biżuteria, zegarki.
Nie powiem, sama ucieszyłabym się właśnie z perfum ( mam manię na tym punkcie) czy zegarka.
Gorzej, gdy chcemy podarować coś od siebie ( a częściej - nie mamy pieniędzy na drogie pomysły) i jednocześnie mieć pewność, że osoba, która to od nas otrzyma, będzie zadowolona!
Ja na przykład, myślałabym o kupnie czegoś do domu typu poduszki, świeczki, kapcioszki - sama myśl o tych rzeczach, daje mi takie poczucie ciepła i wygody!
Poniżej parę inspiracji na prezent, perfumy to akurat wszystkie, które mi się marzą, haha!

tea or coffee


watch me now


perfumes

winter is coming

1 komentarz:

  1. Też lubię ładny zapach perfum ! Męski polecam dla narzeczonego pod choinkę Givenchy Gentleman wspaniała nuta zapachowa będziecie oboje zachwyceni /150 złotych 100ml / a damski może Currara ?

    OdpowiedzUsuń