Image Map

11 kwietnia 2014

30 song challenge + mobile mix

I kolejny tydzień za nami! Wczoraj zapisałam się do uczestnictwa w projekcie " OHP jako realizator usług rynku pracy" i dostałam parę gadżetów, może to być fajne doświadczenie ;)
Mam zbiór zdjęć z początku kwietnia z telefonu na dzisiejszą notkę ale stwierdziłam że dorzucę jeszcze wyzwanie 30 piosenek. Teoretycznie powinnam to rozłożyć na 30 dni ale nie należę do osób cierpliwych, no cóż! Proszę o zrozumienie, w końcu gusta muzyczne są różne ;>
01 -Twoja ulubiona piosenka
Chyba najgorsze pytanie ever! Bo nigdy nie mam JEDNEJ ulubionej!
Obecnie jest to Hollywood Undead- Bullet,po prostu nie mogę się nasłuchać!
02 -Twój najmniej ulubiony utwór
Że co? Jak coś może być najmniej ulubione? Jeśli chodzi o najgorszą piosenkę ( prawdopodobnie ale pewności nie mam) to jest tak samo dużo jak tych wspaniałych utworów. Jedna z tych złych to według mnie Rihanna - California King Bed. O ile Rihannę uwielbiam, o tyle tej piosenki nie cierpię! Nie mam na to logicznego uzasadnienia, po prostu w tym okresie, kiedy była hitem - leciała ze 100 razy dziennie( co tylko 1000 bardziej wzmocniło moją niechęć). Podobnie mam teraz z Beyoncé - Drunk in Love (Explicit) ft. JAY Z - ta jest po prostu nudna.
03 -piosenka, która sprawia, że ​​jesteś szczęśliwy
Calvin Harris - Summer - ohh jak kojarzy mi się z przyszłym latem, tylko pozytywnie się nakręcam!
04 -piosenka, która sprawia, że ​​jesteś smutny
James Blunt - Goodbye My lover OGROMNIE poruszająca.
05 -piosenka, która przypomina ci kogoś
OneRepublic - Something I Need  piosenka przypomina mi mojego M. ze znanych mi i jemu powodów
06 -piosenka, która przypomina ci miejsce
Katy Perry - California Gurls ft. Snoop Dogg zawsze będzie kojarzyć mi się z wycieczką do Chorwacji!
07 -piosenka, która przypomina o pewnej imprezie
The Bloody Beetroots - Rocksteady ELECTRO CITY 2013!
08 -piosenka, której znasz wszystkie słowa
Na pierwszą myśl przychodzą mi:
Bisz (B.O.K.) & Pawbeats - Banicja
John Legend - All of Me  słuchałam ich tyle razy że dziwne gdybym całego tekstu nie znała :>
09 -piosenka ,do której można tańczyć
Icona Pop - All Night (Cash Cash Remix)
10 -piosenka, która sprawia, że ​​można zasnąć
Robert Pattinson - Let me sign przysięgam, zawsze jak słuchałam jej w nocy to zasypiałam a później leciała jakaś głośniejsza to o mało zawału przy tym nie dostawałam
11 -piosenka z ulubionym zespołem
Arctic Monkeys - Why'd You Only Call Me When You're High? tzn nie mam ulubionego zespołu ale to mi pierwsze przyszło na myśl
12 -piosenka z zespołu nienawidzisz
Weekend - Ona tańczy dla mnie. Link pewnie zbędny ;)
13 -piosenka, która jest niewinną przyjemnością 
Niewinna przyjemność? O ile dobrze pamiętam- to takie coś, co lubimy robić ale wolimy, gdyby nikt tego nie widział? W przypadku piosenki, nie chciałabym gdyby ktoś słyszał że słucham akurat finałowego wykonania Come What May w musicalu Moulin Rouge
14 -piosenka ,której nikt by się nie spodziewał, że ją uwielbiasz
Po mnie można się wszystkiego spodziewać!
15 -piosenka, która opisuje ciebie
Birdy - No angel
Maroon 5 - She Will Be Loved
Skillet - Would It Matter
16 -piosenka, którą lubiłeś, ale teraz nienawidzisz
Jeśli lubię jakąś piosenkę, to lubię ją NA ZAWSZE
17 -piosenka, którą często można usłyszeć w radiu
Passenger - Let Her Go i bardzo dobrze, uwielbiam!
18 -piosenka, którą chcesz usłyszałeć w radiu
Awolnation - Wake Up
19 -piosenka z ulubionego albumu
Miley Cyrus - On My Own z BANGERZ. To jeden z albumów,z którego lubię każdą piosenkę!
20 -piosenka , że słuchasz , gdy jesteś zły
The Pretty Reckless - Goin' down i podobne, mocne brzmienia
21 -piosenka ,której słuchasz gdy jesteś szczęśliwy
KASE & WRETHOV - KINGS OF THE WORLD bo to wesoła piosenka:)!
22 -piosenka ,której słuchasz gdy jesteś smutny
Maroon 5- Sad
23 -piosenka, którą chcesz by zagrano na swoim ślubie
Christina Perri ft. Steve Kazee - A Thousand Years(Part 2)
24 -piosenka, którą chcesz zagrać na twoim pogrzebie
Tracy Chapman - All That You Have Is Your Soul
25 -piosenka, która sprawia,że chcesz się śmiać

Maejor Ali - Lolly (Explicit) ft. Juicy J, Justin Bieber

26 -piosenka , którą możesz zagrać 
Nie umiem żadnej! Tylko początek Seven Nation Army, ale kto nie umie
27 -piosenka, którą chciałbyś umieć zagrać
Wake Me Up - Avicii (Piano and Violin Cover)  uwielbiam dźwięk pianina i skrzypiec. A ta piosenka to mistrzostwo świata.
28 -piosenka, która sprawia, że ​​czujesz się winny
The Fray - How to Save a Life
Call Me - Shinedown
29 -piosenka z dzieciństwa
No angels - Daylight in your eyes
30 -twoja ulubiona piosenka w tym czasie w zeszłym roku
The XX - Crystalised





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz