Image Map

2 kwietnia 2014

inspo or not inspo

Hej!♥
Z racji ogarniania ocen przed wystawieniem ich do przyszłego tygodnia nie miałam czasu spojrzeć nawet na mojego bloga :) Nie żebym aż tak się starała o jakieś świetne oceny, to były moje cele w podstawówce a nie teraz;) Jednak jestem załamana próbną maturą z matematyki i serio muszę się wziąć za to do roboty. Ogółem tylko ten tydzień jest zawalony kartkówkami czy sprawdzianami( OSTATNIMI W MOJEJ KARIERZE W LO!!) i potem muszę się wziąć jeszcze bardziej do roboty. Motywujące czy raczej dobijające?
Nie mam żadnych zdjęć, chciałam zasypać was po prostu garścią inspiracji !
Może (ba, na pewno) wielu z was uważa że to przereklamowane, dziecinne, hipsterskie czy nie wiadomo jakie, jednak ja to postrzegam inaczej. Co prawda, wśród młodszych( i nie tylko!) nastała moda na tumblr, weheartit i pinterest, ale tak się składa że niektórzy wcale nie prowadzą ich aż tak źle.Jak się przyjrzeć, to ma inspirować! Ja uwielbiam zdjęcia pięknych miejsc czy domów. W przypadku zdjęć jedzenia,uwielbiam je oglądać kiedy chcę coś przyrządzić, a nie mam zielonego pojęcia co. Zdjęcia modelek, celebrytek - nie mam ich dlatego że je LOffCiam, akurat albo podziwiam ich urodę, albo włosy, albo styl ubierania !:)
Dobijają mnie jedynie strony inspo z pociętymi rękami, anoreksją i okropnymi siniakami na całym ciele. Nie wiem kogo ma to inspirować, autorki takich stron twierdzą że " to im się podoba".Ja nie wiem co tam jest do podobania, no ale nie mam zamiaru w to wnikać, ich życie!

Może niektórzy mają odmienne zdanie i racjonalne wytłumaczenie na to ? Jestem ciekawa !♥











1 komentarz:

  1. ja uwielbiam obrazki z weheartit typu fashion czy food, przy nich sie inspiruję :)
    mi też bardzo słabo poszła matura z matematyki, ale mam jeszcze (może tylko?) rok do właściwej matury.
    pozdrawiam i powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń