Image Map

17 kwietnia 2014

Rita Ora - Facemelt

Hey hey!
Nie będę tu zbyt często zaglądać, muszę zająć się ważniejszymi sprawami :D
Mój dzień polega na widzeniu się z chłopakiem, oglądaniu seriali i ćwiczeniu. Nie wspominając o robieniu arkuszy maturalnych ;) Mam parę zdjęć z tego tygodnia:)
Śliwa kwitnie!


Skusiłam się ostatnio na napój widoczny na połowie Tumblrów. Powiem że nie jest złe i nie jest jakoś specjalnie drogie, idealne zamiast pepsi czy innych mniej zdrowych napoi. Już nie popełnię tego błędu by zapłacić 13 zł za litrową butelkę wody FIJI. Nieważne jak zdrowa czy czysta, smakowała jak zwykła woda.

Dostałam od Pati balsam do ciała Kate Moss, pachnie obłędnie :)

Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć wam Wesołych, Spokojnych Świąt w gronie rodziny i Mokrego Dyngusa !;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz