31 lipca 2014

Waves

Hej hej!
Dziś mam oficjalnie wakacje:)! Przez 2 miesiące się napracowałam ale szczerze? Już mi tęskno do pracy. Niby jest troszkę ciężko i wracam mega wyczerpana ale ogólnie jest tam na prawdę mega atmosfera! Dziś wstałam, wysprzątałam pokój i łazienkę, zaraz zacznę się ogarniać żeby gdzieś sobie dziś wyjść:D
I w końcu znajdę czas żeby poćwiczyć, wyjść ze znajomymi czy po prostu poleniuchować. 
Zaopatrzyłam się we wszystkie dodatki The Sims 2,do dziś była okazja żeby to zrobić szybko i za darmo, żal nie skorzystać :D
A poćwiczyć muszę bo strasznie się obijałam przez te 2 miesiące. To znaczy, dużo się ruszałam w pracy i w domu próbowałam znaleźć to 30 minut ale to zdecydowanie za mało. Od dziś trzeba się wziąć za siebie!
I mimo, że dopiero co kupiłam sobie nowe buty, tradycyjnie już mnie korci po nowe! Tym razem szukam czarnych, teoretycznie żadnych takowych nie mam ( jeśli chodzi o sportowe, brokatowe się nie wliczają:))








Pora na mnie, ciaoo:D

22 lipca 2014

Every night`s my birthday

Dzień dobry!
Zaraz lecę do pracy, chciałam tylko wrzucić zdjęcia z moich 19 urodzin, które wyprawiałam w sobotę.
Chciałabym podziękować wszystkim za obecność, była mega atmosfera:D
Co prawd nie wierzę w to że już jestem taka staraaaa, ale muszę się z tym pogodzić :>


Pierwsze drinki wieczoru, zrobiły furorę ;D










Reszta zdjęć nie nadaje sie do publikacji , sorry :*

13 lipca 2014

shoes and food, like always!

Hej!Wróciłam z osiemnastki i jestem po prostu nie do życia!
Pospałam do 8 40, nie lubię spać w dzień bo dla mnie to marnotrawstwo- spędzanie dnia na kimaniu to nie dla mnie.Dziś znowu idę na zdjęcia a później z M wyskoczymy coś przekąsić. Póki co, nie mam apetytu na nic:( Nie ma co się dziwić, na imprezach się tak objadam że rano nie mogę na nic spojrzeć:D
Muszę zmienić troszkę nawyki żywieniowe.OGRANICZYĆ PODJADANIE W PRACY I KAWĘ!
To na prawdę niefajnie na mnie wpływa..
W środę doszły moje Nike Air Force 1 Low! :)
Jestem meega zadowolona, bardzo odpowiada mi ich długość. Z natury mam grube łydki i buty za kostki wyglądają na mnie okropnie topornie, jak kopyta :D


Pogoda ostatnimi dniami wyglądała za oknem mniej więcej tak jak na poniższych zdjęciach.Szaro, duszno, po prostu nie dało się wytrzymać! Dziś na szczęście świeci słońce i da się oddychać:D


 Wspominałam jak uwielbiam TESCO?
Ostatnio kupiłam tam muffinkę orzechową za 69 groszy! A była pyszna;> Zaopatrzyłam się też(tradycyjnie) w masło orzechowe. Serio, ten wyrób marki Felix bije inne na głowę!
No i czymże byłby dzień bez kawałka czekolady? A jak już grzeszyć, to tylko z Milką Toffee Wholenut!
Nie wiem kto ją dokładnie wymyślił ale dzięki mu za to!





Chyba każdy ma swoje ulubione słodkości, którym po prostu nie może się oprzeć, co niee ? :D
Życzę wszystkim miłego dnia! 

9 lipca 2014

Fireflies

Hej!

Jak widać, przeżyłam weekend:D Razem z M. zastanawiamy się nad jakimś wyjazdem nad morze lub jezioro. Oczywiście że chciałoby się do Bułgarii, Hiszpanii czy Turcji ale cóż.. nawet z moimi wakacyjnymi zarobkami na takie coś nie będzie mnie stać:( No ale co zrobić, trzeba się cieszyć  z tego co się ma!

Za 12 dni mam urodziny....
Nie wierzę że to już dziewiętnaste! A pamiętam to oczekiwanie rok temu. Oczywiście, fajnie mieć jest 18 lat ale 19? TOO MUCH!! Jednak nie popadam w żadną depresję, każdy wiek trzeba przeżyć:)

Przedwczoraj Juri wyciągnęła mnie na zdjęcia, poszłyśmy na wodociągi ale tak nas pogryzły komary że po 30 minutach uciekłyśmy stamtąd :D Parę zdjęć wyszło!

Co do jednego z komentarzy - bo nie pamiętam czy już w jakiejś notce o tym wspomniałam- będzie post o moim pokoju, który niedawno zmienił troszkę wystrój;) Czekam jednak jeszcze na łóżko, więc poczekam i z postem aby w pełni ukazać mebelkowe nowości!

Gdzie można się wybrać nad morze, polecacie coś?Chodzi mi o klimat,ludzi,imprezy- tak żeby się tam wybrać i wrócić w pełni zadowolonym!















4 lipca 2014

Bazooka

 Hello everyone!
Przede mną cały weekend pracy, do samego wieczora! Dziś wypoczęłam na tyle, na ile się tylko da:D
Nie wiem czy też tak macie, budzicie się koło 5-6 i już za nic nie możecie zasnąć? Ślęczałam w łóżku do ósmej by praktycznie z niego wyskoczyć :D
Byłam dziś z Martyną i Marcelem na zdjęciach a wcześniej z Pati i Adką na krótkim spacerku ;) Jak nam było gorąąącooo!!! Dziś ubrałam kombinezon z H&M :) Kiedyś nie podobały mi się takie rzeczy ale z czasem się do nich przekonałam!
Nie będę za dużo siedzieć na laptopie, obejrzałam dziś Pretty Little Liars a jutro rano(jak zawsze przed pracą jakiś serial:D) zacznę American Horror Story Coven! Obiema poprzednimi seriami byłam zachwycona, mój klimat. Oby i ten sezon zaskoczył(pozytywnie!)
A jak wam mijają wakacje?