Image Map

4 lipca 2014

Bazooka

 Hello everyone!
Przede mną cały weekend pracy, do samego wieczora! Dziś wypoczęłam na tyle, na ile się tylko da:D
Nie wiem czy też tak macie, budzicie się koło 5-6 i już za nic nie możecie zasnąć? Ślęczałam w łóżku do ósmej by praktycznie z niego wyskoczyć :D
Byłam dziś z Martyną i Marcelem na zdjęciach a wcześniej z Pati i Adką na krótkim spacerku ;) Jak nam było gorąąącooo!!! Dziś ubrałam kombinezon z H&M :) Kiedyś nie podobały mi się takie rzeczy ale z czasem się do nich przekonałam!
Nie będę za dużo siedzieć na laptopie, obejrzałam dziś Pretty Little Liars a jutro rano(jak zawsze przed pracą jakiś serial:D) zacznę American Horror Story Coven! Obiema poprzednimi seriami byłam zachwycona, mój klimat. Oby i ten sezon zaskoczył(pozytywnie!)
A jak wam mijają wakacje? 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz