Image Map

22 grudnia 2014

Little lights, little things

Hej! Jak idą przygotowania świąteczne? U mnie jeszcze spooro do ogarnięcia, udało mi się jedynie posprzątać pokój. Jutro czeka mnie 12 godzin w pracy.. to chyba mówi samo za siebie!
Przynajmniej wszyscy odpoczniemy przez te 2/3 dni i spędzimy trochę czasu razem. Szczerze to nie pamiętam już kiedy ostatnio miałam okazję spędzić czas z rodziną, więcej mnie nie ma w domu niż jestem. Powoli też zacznę się uczyć na kolejny zjazd bo mam sporo do zaliczenia, ale na to jeszcze się znajdzie czas.
Lubicie kupować prezenty? Ja osobiście uwielbiam ale tylko pod warunkiem że odbiorca prezentu ma sprecyzowane co tak na prawdę chciałby dostać. Wiesz i kupujesz i wszystko jest świetnie.A jak ktoś NIE WIE? Oooj ja tym bardziej nie mam pojęcia. Żeby później wysłuchiwać że " tego  nie potrzebuję, tego nie używam, to mi się nie podoba". Ja akurat gdy dostaję prezent to zawsze się cieszę, nie przypominam sobie żebym ostatnio była z czegoś niezadowolona.
A może po prostu staram się myśleć pozytywnie!
Plany na sylwestra? Raczej zostanę w Miliczu(chociaż nigdy nie wiadomo!), nie wybieram się na jakąś większa imprezę, mam ochotę raczej posiedzieć w ciepłym domu z ludźmi. Z Tamarą coś myślimy ale w sumie mamy jeszcze troszeczkę czasu, do 31 na pewno coś ogarniemy :D
Powoli zmykam więc nie pozostaje mi nic innego jak wrzucić parę zdjęć oraz życzyć
Wesołych i Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia!





 A to taki mały prezencik dla siebie samej - pojemnik w kształcie szminki na pędzle do makijażu. Według mnie jest urooczy :)
Udało mi się dziś zawiesić lampki, od razu jakoś milej w pokoju!

3 komentarze:

  1. Hihi i gdzie w koncu dorwalas ta szmineczke ?;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój AVON miał taki gadżet to grzech nie skorzystać!

      Usuń
  2. piękne zdjęcia ;) my z chłopakiem robimy domówkę w Sylwestra ;) tak jest najlepiej :)
    tobie też wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń