Image Map

10 października 2014

Be ready for autumn

Cześć kochani! Powoli trzeba się szykować na jesień.. w jaki sposób?
Dla mnie - i pod względem nastawienia, i pod względem garderoby !


 Przede wszystkim, czas zainwestować w porządne buty! Mogą to być zarówno cieplutkie emu jak i dobre, skórzane botki. Na stronach internetowych i w sklepach napotkałam już wiele par, któremu warto się przyjrzeć. Kolejna rzecz o której nie można zapomnieć to słodkie mięciutkie kapcie 
I koniec z " zimno mi w stópki!" :)
Kolejny must have - płaszcz!
Przeglądam okrycia na jesień/zimę i nie mam bladego pojęcia czy chcę kurtkę, czy płaszcz. Z reguły kupowałam kurtki z cieplutkim kożuchem bądź futerkiem w środku.. ale chyba najwyższa pora na małe zmiany! W tym roku postanowiłam - szukamy płaszcza! ( najlepiej mięta, pudrowy róż lub błękit!)

W ten zimniejszy okres większość czasu spędzamy w domu.. A skoro tak, trzeba sobie jakoś umilać czas wieczorami! Na pewno na moim stoliku będzie tradycyjna ciepła herbata i coś słodkiego na przekąskę. Uwielbiam czytać, a kiedy czytać jak nie gdy siedzę otulona w kocyk w łóżku pełnym słodkich poduszek?

Od razu po wypłacie zamierzam kupić krem ochronny do rąk i pomadkę do ust. Mam skórę skłonną do przesuszania się więc na prawdę będzie to dla mnie przydatne. Poza tym, od jakiegoś czasu marzą mi się zapachowe świeczki ( zapach wanilii, kokosu czy czekolady - jeśli kochacie te aromaty jak ja, to wiecie co mam na myśli!) Planują zakupić również parę kosmetyków oraz chwaloną szczotkę Tangle Teezer - miałam okazji parę razy przeczesać nią swoje włosy i dzięki temu że nie poszarpała moich cieniutkich włosów od razu dostała się do mojego serducha, haha :)

A wy, jak się szykujecie na jesień? Zmiany w życiu, czy też w garderobie?

4 komentarze:

  1. Ja w tym roku zdecydowałam się zakupić kurtkę. Zapewne ciężko bedzie mi znaleźć odpowiednią :<
    Ja już od 2 tygodni palę świeczki, kadzidełka i siedzę pod kocykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo:D a propos Tangle teezer! też mam zamiar kupić! widziałam w Magnolii w Douglasie promocje na 35 zł!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zakupić świeczki, uwielbiam je! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. polecam tangle teezera, u mnie w must have yankle candle :)

    OdpowiedzUsuń