Image Map

1 października 2014

Baby Shower 2014

Cześć , witam po długiej nieobecności! Dzisiejszy post będzie o Baby Shower, które odbyło się w sobotę 27 września i w którym miałam zaszczyt uczestniczyć :)

Co to Baby Shower?
Cóż, to impreza dla przyszłej mamy, która dopiero zaczyna być znana w Polsce.
Organizatorem zazwyczaj jest przyjaciółka lub siostra oczekującej dzidziusia.
Z reguły na przyjęciu jest głównie płeć piękna chociaż zdarza się że mężczyźni też uczestniczą w zabawie ;)



Zwykle, przy oczekiwaniu na dziewczynkę uczestniczki Baby Shower przychodzą ubrane na różowo a gdy mają powitać niedługo chłopca - na niebiesko. Jednak moja siostra( a jednocześnie owa przyszła mama!) lubiąca oryginalność zażyczyła sobie motyw czarno-biały. Według mnie wyglądało to genialnie i nie było problemu z ubiorem!







Jeśli chodzi o jedzenie - może albo ładnie wyglądać, albo po prostu można je zjeść. Tutaj każda uczestniczka wybrała praktyczniejszą opcję i w skutek czego każda przyniosła coś dobrego - sałatki, pączki, ciasto. Kusiło by dosłownie zjeść wszyściutko!






Organizatorką była najlepsza przyjaciółka Pati - Michalina. Przygotowała ona wiele zabaw oraz przesłodkie nagrody :)
Teoretycznie jest to impreza bezalkoholowa..ale teoretycznie ;))




Drugi raz uczestniczyłam w Baby Shower i według mnie to naprawdę fajna sprawa, nie jest zwykłą typową domówką, tutaj się dużo dzieje i można pogadać na wszelkie tematy w super towarzystwie.

A co wy sądzicie o Baby shower? Chcielibyście uczestniczyć w takim przyjęciu? 

1 komentarz:

  1. Nie uczestniczyłam w takim przyjęciu, ale uważam, iż to fajna sprawa, chętnie bym w nim wzięła udział, na pewno jest ciekawie. :)
    A jaki piękny brzuszek. :)

    Zapraszam w wolnej chwili.
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń