Image Map

23 sierpnia 2014

Just because we're growing up, It doesn't mean we've had enough.

Hej! Po wstaniu z łóżka zaczęłam swoją poranną rutynę :) Jak ona wygląda? Pewnie podobnie jak u większości dziewczyn. Gdy już się wywlekę z łóżka, umyję twarz i włożę szkła kontaktowe( bez nich serio nie jestem w stanie nic zrobić!), pierwszą rzeczą, którą się zajmuję to przygotowanie sobie śniadania! Zazwyczaj jem płatki z owocami i jogurtem naturalnym + kawa/herbata
Zwykle to jedyny posiłek na który mam ochotę rano..CHOCIAŻ, zdarza się że rezygnuję z tego i robię sobie jajecznice czy pyszne bułki( z miliardem dodatków:D). I przy śniadaniu oglądam sobie jeden z seriali.Aj, jestem na prawdę uzależniona od oglądania seriali i nie przeżyję dnia bez obejrzenia choćby jednego odcinka. Obecnie mam kryzys bo wszystkie seriale powracają z nowymi sezonami we wrześniu lub październiku ale dzielnie czekam i koję nerwy przy 1 sezonie Desperate Housewives.
Zaraz będzie południe a ja dalej siedzę na łóżku i nie mogę się zebrać żeby się ubrać i gdzieś wyjść!
Bywam coraz częściej w bibliotece i trafiam na bardzo dobrze książki, wczoraj skończyłam czytać Edukację Kopciuszka i.. po prostu zakochałam się w bohaterach!
 Książka jest może odrobinkę przesłodzona ale mimo wszystko, piękna! Polecam fanom i przeciwnikom 50 Twarzy Greya ;) Książka jest krótka, łatwo się ją czyta i nie zanudza niepotrzebnymi wątkami a to chyba najważniejsze!
Od kilku miesięcy wypytywałam o tę książkę w bibliotece i nie była nawet do wypożyczenia a wczoraj przechodzę się między regałami a w dziale NOWOŚCI widzę.. ATLAS CHMUR! Od dłuższego czasu postanowiłam sobie przeczytać tą książkę. Jak mi się uda, napiszę jak się ona ma do filmu. W filmie jest o tyle skomplikowanie że wątki bohaterów ciągle się przeplatają a w książce historie bohaterów są podzielone na 2 rozdziały. Ich historii nie poznajemy praktycznie w tym samym czasie a o wiele później. Żebym tylko nie była znowu zbyt leniwa, dużo wolnego czasu mi już nie zostało...
Co do komentarza w poprzednim poście, odpowiedziałam i tam, i odpowiem tutaj - od października wybieram się na Filologię Angielską na Wyższej Szkole Bankowej. Zdecydowałam się na studiowanie niestacjonarne więc póki co, będę pracować w Miliczu a w weekendy bywać we Wrocławiu.Zobaczymy jak to się wszystko potoczy, jestem pozytywnie nastawiona ale jednak troszeczkę przestraszona!
A czy  wy czytacie książki? :) Polecacie jakieś?

4 komentarze:

  1. Nadrabiam 50 twarzy Greya hah :) jakos nigdy nie miałam okazji jej przeczytac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam książki. Polecam Dotyk Julii i dalsze części tej powieści. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja aktualnie kończę Wiedźmina, potem czeka na mnie kilka kryminałów :) Co do "Atlasu chmur" to napisz jak wrażenie, ja niestety oglądałam tylko film, ale mi się spodobał, więc może sięgnę po książkę, jeśli będzie warto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba poszukam w bibliotece Edukcji Kopciuszka ;) należę do osób mających neutralną opinię o '50 twarzach Greya' - bez szału i bez tragedii :D

    OdpowiedzUsuń