Image Map

26 sierpnia 2014

Daisy Dream and Rainy Day

Hello everyone!
Dziś napiszę co nie co o perfumach.
Według mnie, zapach powinien i podobać się danej osobie, i do niej pasować! Z reguły ludzie skupiają się na tej pierwszym kryterium,w takim razie.. z drugim?
W niedzielę przeglądałam(właściwie przewąchałam:)) wiele perfum- jedne były słodziutkie, drugie kwiatowe, trzecie bardziej zmysłowe, a ja kompletnie nie mogłam się w tym odnaleźć. Nie miałam zielonego pojęcia, jakie do mnie pasują.
Mówią, że powinno się je dopasować do charakteru, ale wątpię by na takiej podstawie wybranych perfumach czułabym się dobrze.
Od dłuższego czasu interesowały mnie perfumy Daisy(głównie z powodu flakonika i wielu zdjęć buteleczek na stronach internetowych). Po "skosztowaniu" zapachu muszę przyznać że klasyczne pachną pięknie,eau so fresh  nie przypadły mi do gustu, za to eau so fresh delight - owszem:)
A Daisy Dream? Jest najdelikatniejszy ze wszystkich Daisy, kwiatowy i lekki- w sam raz dla marzycielek i romantyczek:)
Zapach przywodzi na myśl "siedzieć z głową w chmurach". No i nie można nie wspomnieć o prześlicznie wyglądającej buteleczce!Mimo, że Daisy Dream spotkało się raczej z negatywną opinią, przynajmniej wśród internautów, ja kompletnie się z tym nie zgadzam.Perfumy te są świeże, delikatne, nie odpychające i póki co, każdy znajomy, któremu dałam je do powąchania powiedział że pachną ślicznie. A dla mnie liczy się bardziej opinia bliskich niż tych rzekomo obeznanych recenzentek z internetu.
I to właśnie ten flakonik wpadł w moje ręce, naprawdę polecam!



Czy wam też chce się tylko siedzieć w domu pod kocem, zajadać czekoladą i popijać gorącą herbatką? Bo to mniej więcej 3/4 tego, co robię cały dzień! Za oknem szaro, deszczowo - pogoda wprawia w melancholijny nastrój..
Może wieczorem skuszę się na popcorn i dobry film? No bo jak sobie " rozpogodzić" taki dzień?!






3 komentarze:

  1. jestes piękna ! perfumy muszą pachniec pięknie idealne buteleczka ! obserwuje

    XCCDV.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Flakonik rzeczywiście jest piękny ! Jeszcze nie wiem jaki zapach, ale może się przejdę do Sephory i z ciekawości pójdę powąchać ;)
    Masz piękny kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki świetny flakonik! muszę przyznać, że nie znam jeszcze tego zapachu ;) ja tego lata pokochałam Eternity Aqua CK ;)

    OdpowiedzUsuń