Image Map

1 października 2015

Fire rides

Hej!
Wróciłam z wakacji, więcej o moim pobycie w Hiszpanii będzie w specjalnie poświęconym na to poście. Od razu przychodzi mi na myśl tamtejsza pogoda - temperatura 27-32 stopni, ciągle słońce, praktycznie żadnych chmur.. A przylatuję tutaj i - na powitanie 12 stopni!Gdy dojechałam do domu było piękne zero. Fartem się nie rozchorowałam, ale widząc wszędzie same chorowitki, czuję że to nie potrwa długo..
No i przy okazji - rozpoczął się rok akademicki! Wiem, wszyscy są szczęśliwi! 
Pamiętam moje nastawienie rok temu a teraz.
CHĘCI, MOTYWACJA, POZYTYWNE NASTAWIENIE, ENERGIA - Haha, wbrew pozorom nie zniknęły!
Cieszę się że znowu będę witać uczelnię co 2 tygodnie. Na myśl że od rana do wieczora cieszę się trochę mniej.. 
A już mówiąc o uczelni -> Wyższej Szkole Bankowej -> osobiście jestem zadowolona ze studiów niestacjonarnych. Do osób, które naprawdę lubią język angielski i zastanawiają się nad studiowaniem Filologi Angielskiej - serdecznie polecam kochani!
Oczywiście są przedmioty, których kompletnie nie potrafię ogarnąć, nie chodzi o same zajęcia a raczej co się dzieje kiedy przechodzimy do ich zaliczenia( gramatyka opisowa i fonetyka to na razie #1). Jednak są również takie, które z przyjemnością się słucha ( bardzo miło się słuchało historii Wielkiej Brytanii albo pisało kolokwium z Kultury Brytyjskiej!) 
No a jeżeli otaczają was wspaniali ludzie - to już w ogóle macie z górki.
Na drugim roku wybieraliśmy specjalizację, więc teraz nasze grupy będą wyglądać troszkę inaczej.
Jednak jak napisałam powyżej, pojadę za tydzień  i mam nadzieję że z zajęć również wrócę zadowolona.

Buziaki!










4 komentarze:

  1. Ja się mega ciesze, że wracam na studia. Wybrałam fajną specjalizację i już nie mogę się doczekać zajęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia i czekam na relację z Hiszpanii ;)


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i super instagram :) http://martynaaabloooog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja byłem jak zwykle w Zakopanem temperatura 30 stopni słońce Krupówki z pięknymi kafejkami i restauracjami gdzie serwuje się pyszne potrawy /obowiązkowo kwaśnica/ no i Tatry ! Nie ma piękniejszego miejsca na świecie jak Zakopane i nawet Hiszpania nie dorówna Krupówkom !!!!!

    OdpowiedzUsuń