Image Map

9 sierpnia 2015

my sister's 18 birthday

Say goodbye to your childhood, you are officially an adult women now!

Kiedy? Teoretycznie 22 sierpnia, praktycznie impreza odbyła się siódmego.
Gdzie? Wigwam Police, powiem wam że byłam tam pierwszy raz, nie spodziewałam się tak ślicznego miejsca!
Kto? Haha, no właśnie! Nie wierzę że moja mała siostra jest ( dobra, zaraz będzie) dorosła w świetle prawa :D
Jedynym problemem piątkowej 18stki był chyba ten ogromny upał. Czułam się jak w saunie.
Na szczęście po paru godzinach gdy zaszło słońce, odrobinkę się ochłodziło i dało się chociażby potańczyć. Myślę, że sama solenizantka jest zadowolona z tego dnia.
22 sierpnia będziemy w Czechach na Hip Hop Kemp 2015, już nie możemy się doczekać! Bilety leżą u mnie na półce, czekają :) Troszkę mi zajęło zamówienie ich, zwlekałam z 2 miesiące,kiedy zdążyły zdrożeć o 50 zł. No ale cóż..

Poniżej zdjęcia z piąteczku!














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz