Image Map

23 czerwca 2014

Kylie Jenner - inspo

Cześć!
Jak zawsze, znajduję czas na pisanie o najdziwniejszych godzinach! Skończę to obiecuję że odkładam laptopa i lecę spać! Nawet nie myślę że jutro muszę wstać rano do pracy :(
Jak minął weekend? Fantastycznie, w pewnym sensie sobie odpoczęłam i się na prawdę wyluzowałam:)
Dziś może troszkę o inspiracji - Kylie Jenner
Prawdopodobnie każdy chociaż ją kojarzy jako siostrę przyrodnią Kim Kardashian i uczestniczkę reality show Keeping up with the Kardashians( który czasem oglądam, odcinek trwa tylko 20 minut:D)
Inna część, w tym ja, zna jej zdjęcia na instagramie i tumblrze.
Szczerze mówiąc, wolę Kylie niż jej starszą, szczuplutką i wysoką siostrę Kendall.Według mnie Kylie ma w sobie to "coś" ;) Nie jest wychudzona  jak siostra ani tak "pełne" jak siostry Kardashian, dzięki czemu wydaje mi się bardziej ludzka. Mówię przez cały czas o wizerunku, nie mam co opisywać tu charaktery bo nie znam żadnej osobiście( no wow ) i nie mnie to oceniać, nawet się w tym nie orientuję w tv czy na stronach plotkarskich:D


 Jak tylko widzę zdjęcia Kylie to nie mogę napatrzeć się na jej makijaż - jest po prostu perfekcyjny!
Śliczny kształt brwi, lekko podkreślone piwne oczy i cudnie podkreślone usta. Jednak co do tych ostatnich, z tego co czytałam to zasługa operacji. Tu się zgodzę że kiedyś Kylie miała strasznie cienkie usta, niekobiece. Takich jej zazdroszczę jak cholera i mimo że te wszystkie operacje plastyczne to hmm...wada?.. to mimo wszystko uważam że ta zmiana wpłynęła na nią mega korzystnie :)



Jej styl ubierania się! Jest to po prostu mieszanka, zależna od sytuacji. Odnajduje się i w eleganckich strojach, i w luźnych outfitach. Osobiście preferuję te drugie, bardzo lubię legginsy, flanelowe koszule i duże torebki<3 p="">
 Włosy - geeenialne. W długich wyglądała okej ale bardzo oczywiście. Wszystkie siostry mają długie ciemne włosy. Ombre i podcięcie to był strzał w dziesiątkę! Fryzura nadała Kylie pazura i to właśnie przez jej zdjęcia sama zdecydowałam się po 5 latach na podcięcie włosów. Bardzo podobają mi się też niebieskie końcówki, w poprzednie wakacje sobie takie zrobiłam i w tym roku również mam zamiar :D
Kylie nie jest mega szczupła ani grubciutka, według mnie ma bardzo ładną figurę.Szczupły brzuch i szersze biodra, pupa i nogi. Jedyne, do czego mogę się przyczepić to dodawanie przez celebrytkę takich zdjęć. Są prowokujące, wyzywające.. a Kylie jest w wieku mojej młodszej siostry, ma 17 lat. 
Mogę sobie to wytłumaczyć jedynie przebywaniem wśród swoich siostrzyczek i całe grono show biznesu. Poza tym, o każdym w jakiś sposób musi być o niej głośno,zawsze można zyskać rozgłos przez pozowanie półnago w stroju kąpielowym ;)

Ale mimo wszystko, Kylie należy dla mnie definitywnie do kategorii HOT i INSPO!




A teraz dobranoc! 

1 komentarz:

  1. Uwielbiam Kylie, tak samo jak Kendall ;) jest prześliczna!

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń