Image Map

11 lutego 2014

I'm out/mobile mix

Cześć! Ostatnio się za często nie odzywam, czas robi swoje:)
Oczywiście nie zaskoczę żadnymi zdjęciami, najzwyczajniej w świecie nie mam okazji nigdzie wyjść z aparatem! W końcu zbliżamy się do ferii, chyba obkupię się w czekoladę i kawę , wskoczę do łóżka i nie wyjdę:D
Mam nadzieję że odnowię kontakty, dawno nie widziałam znajomych poza szkołą- liczę na jakieś wypady! Chociaż na początku feriami się nie nacieszę bo w poniedziałek mamy próbną maturę ustną i jeśli ktoś chce, może poprosić o pomoc ze swoją bibliografią. Hmm, teoretycznie mogłam sobie odpuścić tą maturę, jednak chcę się sprawdzić. Nigdy nie miałam żadnych korepetycji z czegokolwiek, muszę więc liczyć na szkołę :P

Myślałam o zmianie fryzury, tylko nie mogę się zebrać. Chyba co kilka miesięcy szlak mnie trafia z nimi ale w końcu nigdy się na nic nie decyduję..
(NA PEWNO nie wrócę do prostej grzywki ani mega krótkich włosów!!)
Ale jedna rzecz którą wiem na 100% - farbowanie!
Ale konkretne! :>







1.Przysięgam, lakiery z avonu są najlepsze na świecie *.*
2. Nalesniki omnomnom, nieźle ostatnio łakomczuchuję!
2.Skarpetki w tesco, meeeoow!:D
4.Nie wiem co sądzicie o tych crop topach, według mnie jeśli ktoś ma dobrą figurę i nie będzie raził ani za dużym biustem, ani wystającymi żebrami, niech nosi :)






1.Zachodzące słońce, różowe niebo 
i od razu piękniejsza zima
2.Ostatnio pół dnia spędzam w łóżku!
3.Tam i jej pasja
4. Teraz tylko czekać na odbiór i będziemy śmigać!^^
Mania:*!

Próbujemy aparatu w iPhone 5s :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz