Image Map

25 grudnia 2013

Real and true. Christmas

Gdyby każda noc w naszym życiu mogła być jak noc Bożego Narodzenia, rozjaśniona światłem wewnętrznym...
I jak wam minęła Wigilia? Ja nie narzekam, chociaż te przygotowania mnie wymęczyły, spałam dziś do 10 i teraz z lekka mam lenia. Dostałam tyylee słodkiego hihihi
 Żeby nie opisywać wszystkiego, dodaję zdjęcia z wczorajszego wieczoru.
PS: Czy jako jedyna mam rodzinę która zaczyna jeść po 19, wcześniej się nie wyrobi ? XD








ja akurat nie oglądałam ale jednak TRADYCJA 




Jak nosić czapę , BY ADELKA :3

A od mojego kochanego chłopaka dostałam prześliczny naszyjnik! ♥ 




Wesołych Świąt !

1 komentarz:

  1. wzbogaciłaś się o nowe szpileczki?! Tak fajnie się prezentują! Piękny naszyjniczek!:) u mnie jest zawsze o 17, ale moje ukochane rodzeństwo zawsze się spóźnia i zaczyna się troszkę później:P

    OdpowiedzUsuń