Image Map

19 października 2013

When do you think it will all become clear? ‘Cuz I’m being taken over by The Fear



Hej! Nie wiem jak wy, jestem meega wyspana i zrobiłam w końcu coś z tego miliarda gruszek które mamy w domu a mianowicie , zmiksowałam, dodałam jogurtu naturalnego - słodziutkie,lekkie,pyszne! :)
Myślałam żeby coś zrobić z włosami, zmiany są potrzebne nie ? ;)
Zapuszczam je od 3 lat ( co najmniej !) a one ani drgną, a kiedy już urosną to trzeba je podciąć bo są tak zniszczone :/
Może lepiej ich nie ruszać i zacząć używać olejków na włosy? Bo odżywki i maski NIC mi nie dają :(
Włosów nie farbuję, bynajmniej farbą, czasem " zaszaleję" z henną koloryzującą, która znika po tygodniu.
Oczywiście to nie jest tak że nie rosną W OGÓLE, skoro w 3 klasie gimnazjum miałam długość do obojczyków :P I już nigdy nie zetnę się na krótko, NIGDY - niektórym to bardzo pasuje i według mnie krótsze fryzury są ciekawsze niż długie włosy za dupę, w dodatku niezadbane, ale jednak mi nie pasują wcale :P

Jak się nad tym zastanowić, powinnam po prostu spiąć włosy w kucyk i skupić się nad czymś innym, jest milion ważniejszych spraw niż wygląd( ale dobrze wyglądająca dziewczyna to szczęśliwa dziewczyna :)!).. Może jutro dam radę wybrać się na zdjęcia, dobrze by było! Jest już tak zimno że chyba zapadnę w sen zimowy, obudźcie mnie na wiosnę, albo lepiej po maturze :) !

inspo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz