Image Map

11 października 2013

Autumn leaves

 Październik !

Właśnie zauważalnie wchodzi jesień, był już okres że latałam z zimową kurtką ! Teraz na szczęście najpiękniejszy element - ZŁOTA JESIEŃ *_*
Nic tylko patrzeć na te kolorowe liście, może podchodzę do tego trochę sentymentalnie ale tak już mam. Typowe dla jesieni - brzydko, szaro za oknem a my w ciepłych ciuchach, przy kaloryferze i z kubkiem herbaty z cytryną ( dopuszczalna również gorąca czekolada !:D).. I zaczyna się ochota na słodycze.. no bo przy takiej pogodzie trzeba sobie jakoś osłodzić życie, co nie ?
Ja koniecznie potrzebuję pojechać do Wrocławia! Mam ochotę przejść się po tamtejszym rynku, GALERIACH ( NO A JAK XD), kupić słodką kawę .. chociaż szczerze to ja czekam na święta !
I te śliczne ozdoby w sklepach, aaa <3 nbsp="" p="">Póki co, po ostatniej chorobie ( schudłam jakieś 2 kg, TO SIĘ NAŻRYJMY) nie mam ochoty na żadne imprezy i to będzie pierwsza sobota spędzona NIE na 18-stce, odpocznę trochę i nazbieram sił na kolejne, w tym roku czekają mnie jeszcze 2 !
Jestem podekscytowana prawem jazdy, w poniedziałek po teorii pierwsza jazda, trochę się obawiam ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło!

Ostatnio nie mam czasu na blogowanie ale póki co, znajdziecie mnie na weheartit i tumblr ( linki pod nagłówkiem bloga )



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz