Image Map

2 maja 2013

Cracow #1

Mamy majówkę, w końcu !
Ja majowy weekend zaczęłam już od niedzieli i wyjadu do najpiękniejszego polskiego miasta:)
Tradycyjnie z Tamarą nakupowałyśmy tam przede wszystkim jedzenia ( najbardziej oblegane przez nas było McCafe- co jak co ale tam wszystko jest smaczne :D)
Zajrzałyśmy też do Cupcake Corner Bakery - przesłodkiej muffinkarni i znalazłyśmy Macarons !
Szczerze to nic specjalnego, SAMA SŁODYCZ.Spotkałyśmy gwiazdy gimbazy więc +100000 do fajności! W Krakowie, szlajając się po tysiącach uliczek aby znaleźć jedną konkretną, tak narobiłyśmy kilometrów że nogi nam odpadały XD Nie wiadomo kiedy, nazbierałam milion różniastych ulotek, kuponów,bonów i wszystkie przywiozłam ze sobą ( nie, nie wiem po co ).Nie mamy żadnych zdjęć z niedzieli, przyjechałyśmy pod wieczór i byłyśmy tylko nad Wisłą :3
Ale miałyśmy farta z pogodą !! :) W poniedziałek było mega słonecznie, około 25 stopni, we wtorek pochmurny poranek ale też się rozpogodziło po południu.
Wczorajsza majówka nad Milickim zalewem - nie było tak źle, chociaż spodziewałam się czegoś ..innego ?
Parę zdjęć z poniedziałku, jutro postaram się dodać resztę!









Orange Mocha i Caramel  Macchiato

Cucpake Oreo - YUMMY !!!!!!!!!

Czekoladowe konfetti :3






Bubble Tea - mega smaczna !

Oto i macarons !


Burger w Hard Rock Cafe - 39 zł o_o



1 komentarz:

  1. świetny blog :) zapraszam na mój dabrowed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń