Image Map

25 listopada 2012

Man, you wouldn't believe the most amazing things that can come from Some terrible lies.

W piątek byłam na urodzinach Andrzeja, było świetnie ale niesamowicie szybko to zleciało :O
Pyszna domowa pizza, pyszny domowy tort *_*
Gosia u mnie nocowała a że w sobotę rano miałyśmy zawody nie pospałyśmy sobie zbyt długo, może z 3 godziny..Ale po co spać skoro mamy tak mało czasu na robienie tyyyluuu fantastycznych rzeczy ? :)
Na większości zdjęć widać moje zajebiste amerykańskie skarpetki, spoko XD
Mgła na zdjęciach, mmmm -,-

A co do zawodów - zajęłam 1 miejsce w swojej kategorii, jestem całkiem zadowolona z tego powodu
choć na początku w ogóle tego nie odczuwałam, traktowałam to jak gdyby nigdy nic..
Czekając na autobus :D






Dziś odespałam te kilka godzinek więcej i po śniadaniu zrobiłam sobie gorące kakao z pianką i cynamonem ♥
Ale i tak muszę spróbować świątecznej starbucksowej kawki, może i kosztuje ale ostatnio wzięłam łyczka od kumpeli to się rozpłynęłam ! :D




Staram się nie jeść mega kalorycznych rzeczy, ale co zrobić jak są takie pyszne ? :((
To niech będzie nagroda za wczorajsze zawody !

Aaa i zostałam nominowana do Liebster Blog przez http://pieceofmyliife.blogspot.com/
Nie wiem za bardzo na czym to polega, ale wiem że trzeba odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez nominującego i nominować następne 11 blogów, ale tego nie mam zamiaru robić, na pytania odpowiem :D

Pytania od Magdy :)
  1. Co sprawiło, że zaczęłaś prowadzić bloga ?
  2. Masz jakieś hobby ?
  3. Twoje największe marzenie ?
  4. Co chciałabyś zmienić w swoim życiu ?
  5. Na co zwracasz uwagę u dziewczyn / chłopaka
  6. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu ?
  7. Ulubiony film ?
  8. Masz jakieś motto, którym się kierujesz ?
  9. Gdybyś mogła zamieszkać za granicą to w jakim mieście i dlaczego ?
  10. W czym najbardziej lubisz chodzić ?
  11. Co Twoim zdaniem oznacza bycie wyjątkowym?


Odpowiedzi:
1.Od zawsze prowadziłam blogi, zaczęłam w wieku 10 lat i trudno się od tego przyzwyczaić. Tutaj wrzucam swoje zdjęcia, czasem przemyślenia lub po prostu opisuję co się w moim życiu działo. Pamiętniki pisze od 10 lat, blogi to ich internetowa wersja więc czuję się po prostu zobowiązana do pisania go :D
2.Owszem, gram w badmintona, kiedyś rysowałam ale straciłam talent, moja młodsza siostra rozwija go dalej !Interesuję się też blogowaniem ( łooł nowość :3) fotografią i pływaniem. Oczywiście nie ma ani dnia kiedy nie słucham muzyki, słuchawki w uszy i jazda !
3.Poradzić sobie z każdą przeszkodą która stanie w moim życiu.
4. Nie jest idealnie ale nie chce aby było. Nic bym nie zmieniła.
5.Zawsze kieruję się pierwszym wrażeniem i niestety zawsze ukazuje się ono złudne.Z wyglądu to zwracam uwagę na oczy.Z zachowania na sposób mówienia. Z charakteru - poczucie humoru!
6. Mój chłopak, moi przyjaciele, moja rodzina ♥
7.Ojj jestem wielką fanką filmów, mogłabym wymieniać i wymieniać !
Kilka przykładowych" Chloe", " Diabeł ubiera się u Prady", "Jestem Bogiem" ( NIE"JESTEŚ BOGIEM" bo nie lubię pfk :)), " Biały Oleander", "Trzynastka", "Bunkier"
8.Lepiej być nienawidzonym za to kim się jest, niż być kochanym za to, kim się nie jest.- Kurt Cobain
9.Nowy York, uwielbiam klimaty wielkiego miasta, ruch uliczny, światła w nocy.
10.Nienawidzę szpilek, uwielbiam legginsy i obcisłe spodnie, luźne bluzki, czapki :3
11.Bycie sobą, to jest naprawdę wyjątkowe, niewielu ludzi potrafi być sobą ZAWSZE :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz